randulf Startet 11.September.2005 Link til dette innlegget Startet 11.September.2005 Hei har hatt noe problem med lufting og problemer med matepumpe på min ford sabb 80 hk renset tanken og koblet slangen fra vannutskiller direkte forbi matepumpen . Tok da en sjangs da jo filteret ligger under matepumpen. Båten har aldri gått så godt så er nå helt sikker på att det er matepumpen jeg må skifte. Har noen peiling på hvor jeg kan få kjøpt matepumpe til en Ford sabb 80 hester 4 sylindret diesel ?1979 mod håper det fins noen der ute som har peiling da det er litt på kanten og ikke ha filterfungsjon på båten tanken ligger så lavt at jeg trenger pumpa. send gjerne en mail til dan.lyngmyr@losmail.no takk for et godt forum... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.September.2005 Link til dette innlegget Svart 11.September.2005 Har du prøvd hos nærmeste Sabb forhandler? Hvis ikke de kan hjelpe så har jeg hatt god nytte av ordinære Ford forhandlere (bil) da disse også skaffer deler til industri og marine motorer. I tillegg så har også mange andre deler til Ford, f.eks. KD Trading, Eurofritid m.m. Så dette burde ikke være noe problem å få tak i. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gudrun Svart 11.September.2005 Link til dette innlegget Svart 11.September.2005 Du har vel allerede sjekket filteret på delve matepumpen regner jeg med? Kjøpte ny matepumpe i fjor på min ford hos Euromarine i Stavanger, innehaver Runar Svendsen Hillevågsveien 34 4016 Stavanger 51827476/92449483 Ikke den helt store kostnaden(og takk for det). Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 12.September.2005 Link til dette innlegget Svart 12.September.2005 Hei! Stikk opp til Tor på Sangvik Service AS i Rigetjønnveien, han ordner dette enten rep eller ny. XD3P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.