Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Mouche skrev for 2 timer siden:

Jeg håper dog at det store flertallet ikke har særlig sans for de forslag dere kommer med og som vil være klare brudd på norsk lov.

No shit Sherlock.
Du kan være trygg på at alle de andre ikke tok en spøk på største alvor.
Det gjorde nok ikke du heller men syntes det var en fin fin anledning til å komme med en nedsettende kommentar som ofte før her inne.
Dog syntes jeg du har vært bleik til deg å være hittil i dag med bare middels underholdningsverdi.
Satser på det bedrer seg utover dagen for jeg vet du kan bedre og noen ganger kommer det også noen gullkorn fra din "penn"
Faktisk har du til tider god underholdningsverdi så det er bare å stå på.

pipe

pipe

Mouche skrev for 2 timer siden:

Jeg håper dog at det store flertallet ikke har særlig sans for de forslag dere kommer med og som vil være klare brudd på norsk lov.

No shit Sherlock.
Det gjorde nok ikke du heller men syntes det var en fin fin anledning til å komme med en nedsettende kommentar som ofte før her inne.
Dog syntes jeg du har vært veldig bleik til deg å være hittil i dag med middels underholdningsverdi.
Satser på det bedrer seg utover dagen for jeg vet du kan bedre og noen ganger kommer det også noen gullkorn fra din "penn"

pipe

pipe

Mouche skrev 1 time siden:

No shit Sherlock.
Dog syntes jeg du har vært veldig bleik til deg å være hittil i dag med lav underholdningsverdi.

• Create New...