1. Fender Startet 29.August.2019 Link til dette innlegget Startet 29.August.2019 Hei Vi vurderer nå et litt hopp i størrelse og ser gjerne for oss en lukket båt, 30-43fot. Gjerne med FB. Vi er en familie på 3(barn på 9)+hund. Men jeg er 190 og ser at en god del båter risikerer å gi meg varige nakkeskader? Har sendt noen forespørsler på båter mht høyden men synes dette er litt unødig da det sikkert er endel personer her som har/har hatt båter de vet/kan sjekke disse målene og som i tillegg har tips for best match mot ønskelisten under: Deler av Ønskelisten er -Pris inntil 700', gjerne litt under -gode og ikke for trange soveplasser -Gjerne mulighet for guttungen å ha med kompis -Ok uteplass og akterdekk. -Lyst interiør(fruen) -Helst aksel - Dusjmulighet inne(fruen) -Fremfor alt ståhøyde i kabin, pentry og ute, om mulig på badet også. På forhånd takk for alle tips til hvilke som kan funke og de som med sikkerhet ikke vil fungere mht høyden. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 10.September.2019 Link til dette innlegget Svart 10.September.2019 Hei, Jeg er like høy og hadde håpet på noen gode tips her. Men det ble stille. Jeg har i hvert fall funnet ut at disse er for lave: - Riviera 925 Fly - Skilsø 33 Fly Håper tråden kan våkne igjen! Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 10.September.2019 Link til dette innlegget Svart 10.September.2019 (redigert) Sun 960 funket bra for alle mine 193cm, treffer på alt unntatt innvendig dusj... Redigert 10.September.2019 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Fuglen Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 Høyden er i orden på Saga 32. Kanskje noe snaut på badet. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 13 hours ago, Rolf said: Sun 960 funket bra for alle mine 193cm, treffer på alt unntatt innvendig dusj... Dette må være en uvanlig model! aldri sett den Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
joern-eo Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 (redigert) Har selv hatt amerikaner (Rinker 312) med utrolig høyde over alt. Og jeg er 194... Bayliner har vel noe av det samme, men kjenner ikke til akslingspørsmålet..... Redigert 11.September.2019 av joern-eo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 -morten- skrev 46 minutter siden: Dette må være en uvanlig model! aldri sett den Det er i utgangspunktet en Sandvik 920 Thermo Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 Worry II skrev 9 minutter siden: Det er i utgangspunktet en Sandvik 920 Thermo Det stemmer. Har hørt at det kun ble bygget 16 stk Sun 960. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Key Freak Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 Uten at jeg vet det, men kanskje gode gamle Princess 35 er høy nok? Det er jo en ganske stor 35-foter. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.