Jump to content

Edit History

Alexanderwa

Alexanderwa

83211066-FF00-4FC1-B07B-3D689B3CEB61.png.771c11a1a8dc4fc3c326ffda392abcc2.pngHar et arbeidsbord i garasjen min jeg gjerne skulle malt opp igjen. 

Det er bygd opp av planker lagt lengdevis. 

Var tidligere et lag med hvit maling. 

Har lyst på en sterk og kjemikalie resistent overflate. Bruker ofte å mekke på motorer osv. 

Har en Clipper 1700 jeg reparer. Da har jeg noen desiliter med Biltema sinn gelcoat til overs. 

Har ikke tatt meg tid til å dra ut å kjøpe noe maling enda.

Om noen har ærfaring med gelcoat direkte på trevirke eller generelt gelcoat så hadde jeg vært takknemlig for svar. 

Tenkte jeg kunne poste her siden jeg har tenkt å lage en tråd senere i tid om båten jeg har kjøpt og her er det folk vet mest om polyester, epoxy og gelcoat. 

Evt om noen har en god anbefaling til en skikkelig slitesterk maling.

Alexanderwa

Alexanderwa

Har et arbeidsbord i garasjen min jeg gjerne skulle malt opp igjen. 

Det er bygd opp av planker lagt lengdevis. 

Var tidligere et lag med hvit maling. 

Har lyst på en sterk og kjemikalie resistent overflate. Bruker ofte å mekke på motorer osv. 

Har en Clipper 1700 jeg reparer. Da har jeg noen desiliter med Biltema sinn gelcoat til overs. 

Har ikke tatt meg tid til å dra ut å kjøpe noe maling enda.

Om noen har ærfaring med gelcoat direkte på trevirke eller generelt gelcoat så hadde jeg vært takknemlig for svar. 

Tenkte jeg kunne poste her siden jeg har tenkt å lage en tråd senere i tid om båten jeg har kjøpt og her er det folk vet mest om polyester, epoxy og gelcoat. 

Evt om noen har en god anbefaling til en skikkelig slitesterk maling.

• Create New...