Terik88 Startet 31.August.2019 Link til dette innlegget Startet 31.August.2019 Har en navman 5500 pronav som det visstnok er innebygd gps antenne inni. Når jeg overtok Hantoen i år (2019) var antennen inni knekt av kontaktene sine. Jeg tok den av festet og hørte det var noe løst inni der, men fikk loddet den på igjen på dem 2 kontakt punktene sine. Finnes det noen plan B for og få signaler inn på den? En ting tidligere eier nevnte var at den brukte lang tid til å kjøre igang kartplotteren når han hadde den igang i mars. Begynte først på 30 minutter og til 1.5 timer før han merket den var på med signal. Jeg er veldig usikker på hva som må og bør gjøres med denne her for det er første gang jeg har kartplotter i båten. Service høres dyrt ut, men er det noen som utfører den slags? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 31.August.2019 Link til dette innlegget Svart 31.August.2019 En nyere og brukt kartplotter med innebygd antenne, oppstart på under 1min, touch skjerm, nmea tilkoblingsmuligheter, koster mindre enn en "service" Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 31.August.2019 Link til dette innlegget Svart 31.August.2019 Kan du gjøre noe med den selv , kan du holde liv i den. Ellers er den så gammel at det ikke er vits i å holde liv i den, mener jeg. Du kan vel få pent brukt, betraktelig nyere, for en rimelig penge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.