Kappa Startet 31.August.2019 Del på Facebook Startet 31.August.2019 Har noen tips om hvorfor seildrevet vibrerer voldsomt. Foldepropell. Vibrasjonene har kommet og gått i sommer. Men idag blir de ikke borte. Både fremover og revers gir vibrasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 31.August.2019 Del på Facebook Svart 31.August.2019 Folder alle blad seg ut? Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Kappa Svart 31.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2019 Det ser sånn ut. Dykket ned og kikket for en time siden Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 10.September.2019 Del på Facebook Svart 10.September.2019 (redigert) Er det en gammel 2-bladet VP-propell? Den som sto på båten min når jeg kjøpte den var det masse slark i bosset, så den hang mer eller mindre og slang.. Hele greia endte med at den ene delen knakk av så jeg mistet begge propellvingene når jeg kom inn i båsen etter en liten påsketur... Redigert 10.September.2019 av Arne Henriksen (see edit history) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
DeltaTango Svart 10.September.2019 Del på Facebook Svart 10.September.2019 Opplevde det samme som Arne Henriksen med min VP tobladet foldepropell. Mellom bosset og splines mot aksling sitter det en gummiforing. Når denne morkner blir det slark. Sitér dette innlegget Link to post
Kappa Svart 6.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2020 Kan gummiforingen repareres? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 6.September.2020 Del på Facebook Svart 6.September.2020 Kappa skrev 14 minutter siden: Kan gummiforingen repareres? Jeg kjenner ikke VP sine foldepropeller, men på min Gori tre-bladede foldepropell er gummiforingen en slitedel som bør byttes etter noen år. Antar det samme gjelder din. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 6.September.2020 Del på Facebook Svart 6.September.2020 Jeg var av den oppfatning at dette ikke kunne byttes på en Volvo-propell, den er jo vulket fast mot indre og ytre del av propellbosset? Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.