Solbær Startet 31.August.2019 Link til dette innlegget Startet 31.August.2019 (redigert) Hei, Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i galvanisert fenderlist/relingslist til den åpne trebåten min? Jeg bor på Østlandet. Se bilde av list. Skal bruke samme type oppå "kanten". Beklager dårlig terminologi. Redigert 31.August.2019 av Solbær (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 1.September.2019 Link til dette innlegget Svart 1.September.2019 (redigert) Prøvd søk med Kjøljern, stevnjern ? Redigert 1.September.2019 av Jonas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 1.September.2019 Link til dette innlegget Svart 1.September.2019 (redigert) Toplicht.de har noe rekke list / keel and rubbing band men ikke i galvanisert Redigert 1.September.2019 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Fiks Svart 1.September.2019 Link til dette innlegget Svart 1.September.2019 Trebåten har messing Kjølbånd i forskjellige bredder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.