Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

Ida Marie III skrev for 11 timer siden:

Vanlig med regatta i trange sund..? 

Ikke knekk fingrene i tastaturet nå...?

Skatøy rundt for Kragerøterner går så absolutt gjennom trange sund, ja. Har seilt en del regattaer i det området hvor nettopp det å kunne navigere i trange sund er en forutsetning for å være med så trolig ikke noe for deg.

Venter fortsatt i spenning på hvilke av de jollene jeg nevnte du har erfaring med og hatt en motor på. Kan supplere  listen ved behov!:giggle:

https://www.seilmagasinet.no/innhold/regatta/?article_id=15718

Mouche

Mouche

Ida Marie III skrev for 11 timer siden:

Skatøy rundt for Kragerøterner går så absolutt gjennom trange sund, ja. Har seilt en del regattaer i det området hvor nettopp det å kunne navigere i trange sund er en forutsetning for å være med så trolig ikke noe for deg.

Venter foirtsatt i spenning på hvilke av de jollene jeg nevnte du har erfaring med og hatt en motor på. Kan supplere  listen ved behov!:giggle:

Mouche

Mouche

Ida Marie III skrev for 10 timer siden:

Venter foirtsatt i spenning på hvilke av de jollene jeg nevnte du har erfaring med og hatt en motor på. Kan supplere  lsiten ved behov!:giggle:

• Create New...