Jump to content

Edit History

victor

victor

Hei. Takk for tipsene.

Jeg var og prøvde i går med grove hansker. Fikk bort det værste. Brukte så stål gryteskrubb. Den blir fort tett, men resultatet ble bra nok til å holde ut sesongen. Så når jeg får det på land og tørket det og så en runde med høytrykk eller i maskin tror jeg de blir nesten som nye igjen.

Jeg tenkte at om de blir flisete av høytrykk, skrubb, eller om det sitter igjen rester, vil resultatet bli det samme ang. fare for groing på nytt.

Min LH200 skraper dessverre ikke av noe. Den gjør bare at det blir god sentrifugalkraft på tangen så vann og dritt blir slynget ekstra godt rundt :smiley:

Og det er ikke lurt å vaske i maskin mens madamen ser på nei :boxing: Det må gjøres i smug :giggle:

victor

victor

Hei. Takk for tipsene.

Jeg var og prøvde i går med grove hansker. Fikk bort det værste. Brukte så stål gryteskrubb. Den blir fort tett, men resultatet ble bra nok. Så når jeg får det på land og tørket det og så en runde med høytrykk eller i maskin tror jeg de blir nesten som nye igjen.

Jeg tenkte at om de blir flisete av høytrykk, skrubb, eller om det sitter igjen rester, vil resultatet bli det samme ang. fare for groing på nytt.

Min LH200 skraper dessverre ikke av noe. Den gjør bare at det blir god sentrifugalkraft på tangen så vann og dritt blir slynget ekstra godt rundt :smiley:

Og det er ikke lurt å vaske i maskin mens madamen ser på nei :boxing: Det må gjøres i smug :giggle:

• Create New...