NorSiglar Startet 3.September.2019 Link til dette innlegget Startet 3.September.2019 Vi hadde litt "morro" i vinter. Så hvorfor ikke lage litt film ut av det. Følg med så kommer det mer :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjettingkasse Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Kult! Denne var bra på alle måter! Tar jeg veldig feil hvis jeg tipper en av dere driver med film/video profesjonelt? Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 3.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 kjettingkasse: Jepp. Det gjør du, ingen av oss driver med film/video profesjonelt. Takk for at du like snutten, det kommer/er mer å ta av :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjettingkasse Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Jøss. Det gjør nemlig jeg og dette var bra både mht til foto og klipp Så begge episodene nå. Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 3.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 takk takk, gøy å høre. Har vidreformidlet til broderen som filmer og klipper. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Veldig flott jobba, både film og heving. Er part3 "in the making"? Gjorde en lignende jobb midt på - 80 tallet. Et firma som driver med div. berging stilte opp med både mannskap, utstyr og filmcrew men ga opp etter å ha svidd av det meste av dagslyset en sommerdag... Fixa det selv noen dager senere med 2 leiepumper, antageligvis dobbelt så store som bensinpumpen dere brukte, deler av en skumplastmadrass i de store hullene og 4 oljefat hengt fast i propellakselen fylt med luft for å få lukekarmen litt over vann. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Knude Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Fine filmer (proft)og gøy å se karer som kan innprovisere. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
index Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Venter I spenning på part 3. Alltid artig å se første oppstart etter et slikt bad. Jeg var tilskuer til heving av en båt I hjemmehavna for noen år siden. Hadde vel ligget under I 9 måneder ca. En halvtime etter at båten var tømt for vann var Sabben I gang igjen. Alt av instrumenter, lanterner, ekkolodd etc fungerte. Det eneste som ikke virket var radaren, sikkert forårsaket av at antennen hadde ligget I vannlinjen I 9 mnd vekselvis våt og tørr. En god time etter start kastet de loss og gikk båten hjem. Imponerende! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Geir Hel Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Fine filmer, glede meg til episode 3 Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Compromise Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Veldig bra jobba og moro og se. Sitér dette innlegget /per Link to post
junior 1 Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 En fin film som var moro og se, venter på episode 3 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 (redigert) Her skulle der hatt en slik Motorsykkel motor ! Redigert 3.September.2019 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 3.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Er en grunn til at leken våre ikke er så shiny ;-) Rød og fin pumpe med blanke ting på :-) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 God fortellerkunst, gode klipp, engasjerende musikk og flott historie. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
sunnmøre Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Gler meg til neste episode! Sitér dette innlegget Link to post
Vdub Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Godt jobba og bra filmer ? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 NorSiglar skrev for 3 timer siden: Er en grunn til at leken våre ikke er så shiny ;-) Rød og fin pumpe med blanke ting på :-) 2m³ per min på maks ? Sitér dette innlegget Link to post
Clueless Svart 3.September.2019 Link til dette innlegget Svart 3.September.2019 Great video! Sitér dette innlegget Like all the best things - I'm from Wales Link to post
176-671 Svart 4.September.2019 Link til dette innlegget Svart 4.September.2019 Fornøyelig! Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Torsen67 Svart 4.September.2019 Link til dette innlegget Svart 4.September.2019 Hærlig?? Som de andre spør, er part 3. under prod? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 5.September.2019 Link til dette innlegget Svart 5.September.2019 Veldig bra laget film og fortellerevne - kudos!! Føyer meg inn i rekken som gleder til episode 3. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 5.September.2019 Link til dette innlegget Svart 5.September.2019 Dette var både spennende og lærerikt Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 8.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2019 For de som ventet på part 3: (Jeg fant den tilfeldigvis på YouTube nå) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Gunga Din Svart 9.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2019 https://www.hamnen.se/batkunskap/konsten-att-radda-en-sjunken-bat.html Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mr_Stian Svart 10.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2019 Dette var spennende. Gleder meg til fortsettelsen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.