Karlsenkystfiske Startet 3.September.2019 Del på Facebook Startet 3.September.2019 Har fått meg en marine monitor til å ha på dekk. Problemet er at jeg mangler strømledningen. Er det noen som vet hva pluggen heter? Hvor man kan få tak i en som er vanntett? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 3.September.2019 Del på Facebook Svart 3.September.2019 Hadde vært litt lettere hvis du sa produsenten sitt navn, ikke bare marine skjerm. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 ...og et bilde... Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 4.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2019 Trodde bildet ble med i innlegget! Hva panelet heter aner jeg ikke. Kinagreier i rustfritt :) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Prøv ett søk på ebay eller google. produktnavn + power cord/cable. Rart den ikke fulgte med,om den er kjøpt ny da. Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Kjørte et bilde søk med aliekspress apen og da dukket dette opp med en gang Look what I found on AliExpress http://s.aliexpress.com/QnuQfaIR så den med 2 pin er den du leter etter. Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 9.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2019 Ttopp skrev On 4.9.2019 at 20.47: Kjørte et bilde søk med aliekspress apen og da dukket dette opp med en gang Look what I found on AliExpress http://s.aliexpress.com/QnuQfaIR så den med 2 pin er den du leter etter. Det du prøver å formidle er at kineserne har en app der man kan ta bilde av det man ønsker seg, så kommer det opp forslag? Wooow Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 9.September.2019 Del på Facebook Svart 9.September.2019 Karlsenkystfiske skrev 34 minutter siden: Det du prøver å formidle er at kineserne har en app der man kan ta bilde av det man ønsker seg, så kommer det opp forslag? Wooow Kan hende at jeg tolker ditt innlegg feil. Men her svarer ett medlem, med både hjelp å ikke minst hvor du kan finne en av pluggene du ser etter, å så blir det ett i mine øyner spydig svar? Håper jeg tolker ditt svar på feil måte Sitér dette innlegget Link to post
soft Svart 10.September.2019 Del på Facebook Svart 10.September.2019 (redigert) Det han formidler er at det du er ute etter kan kjøpes og er beskrevet på en netthandel. Dette er informasjon du kan benytte for å få tak i det produktet du spør etter, eller takk for svar, som jeg pleier å si :-) Redigert 10.September.2019 av soft (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ozo Svart 10.September.2019 Del på Facebook Svart 10.September.2019 Ttopp skrev On 4.9.2019 at 20.47: Kjørte et bilde søk med aliekspress apen og da dukket dette opp med en gang Takk for et særdeles nyttig tips. Jeg testet det på noen obskure gjenstander, og fikk nær 100% treff Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 19.September.2019 Del på Facebook Svart 19.September.2019 Bare hyggelig å hjelpe den bildesøk funksjon er knallbra. Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 19.September.2019 Del på Facebook Svart 19.September.2019 Karlsenkystfiske skrev On 9.9.2019 at 20.15: Det du prøver å formidle er at kineserne har en app der man kan ta bilde av det man ønsker seg, så kommer det opp forslag? Wooow Fårsåvidt i tillegg linker jeg til produktet du trenger så det er bare å bestille. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 19.September.2019 Del på Facebook Svart 19.September.2019 Takker å for tipset Ttopp, var sikker på at jeg hadde sort belte i google, men dette med bildesøk greia på ali er super. Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 19.September.2019 Del på Facebook Svart 19.September.2019 Kan også nevne at eBay sin app nylig fikk dette også. Gå til søk og trykk på bilde av kamera. Så er du i gang der også. Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 20.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2019 joelle skrev On 9.9.2019 at 20.51: Kan hende at jeg tolker ditt innlegg feil. Men her svarer ett medlem, med både hjelp å ikke minst hvor du kan finne en av pluggene du ser etter, å så blir det ett i mine øyner spydig svar? Håper jeg tolker ditt svar på feil måte Jeg var nok oppriktig imponert! Aldri hørt om dette før! Hadde jeg gjort det hadde jeg ikke trengt å spørre :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.