Perus Startet 4.September.2019 Link til dette innlegget Startet 4.September.2019 Fargekode utteren s64 2005model? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 4.September.2019 Link til dette innlegget Svart 4.September.2019 Hvit, blå eller grå ? Sitér dette innlegget Link to post
Perus Svart 4.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2019 blå Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 4.September.2019 Link til dette innlegget Svart 4.September.2019 Samme blåfarge som denne har ? Er en uttern det også Sitér dette innlegget Link to post
Perus Svart 5.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2019 det ser lik ut ja. Hvis du har fargekoden? så hadde jeg satt pris på om du skrev den Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 5.September.2019 Link til dette innlegget Svart 5.September.2019 Jeg husker ikke hva den heter, men kan få sjekka det opp. Men kjøpte den fra siddis, bare sa åssen båt det var Sitér dette innlegget Link to post
Perus Svart 5.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2019 Har du Utteren? Jeg har problemer med lensingen, vannet renner for sendt ut. Lenser ikke bra nok. Hadde vært kjempefint om du har noen forslag :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 5.September.2019 Link til dette innlegget Svart 5.September.2019 (redigert) Jeg har ikke, fiksa bare gelcoat'n på den. båten på bilde hadde slitt seg og slått mot fjell ett par netter. Det var vel 30-40 store sår og riper i det området du ser på bilde, fra skrogkanten under der du ser alle hakkene i teipstripa, og opp i en stor V som er 70cm på toppen ved fenderlista. Syns de traff bra på fargen Ring disse og si åssen båt du har, så ordner de resten. http://www.siddis-plast.no Men jeg holder på med en annen 17-18fot uttern med 115etec, den har litt lenseproblemer. Virker som dørken er for lav egentli, skulle vært ett par cm høyere op, så du kan jo heve den litt. Hvis ikke du tar den jobben så kan du bygge om til større dimensjoner på gjennomføringer og slanger med de fordelene og ulempene det medfører Redigert 5.September.2019 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.