Jump to content

Buster XXL 2003 modell. Spesifikasjoner og tilllegs utstyr

hansjmelby

Recommended Posts

Vi har kjøpt oss en Buster XXL 2003 modell som er i god stand, men det er som med alle gamle båter litt som må fikses.

I den anledning skulle jeg gjerne hatt en bruker manual for 2003 modellen, men jeg finner den ikke noe sted på nettet.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne brukermanualer på "eldre" buster modeller ? 

det er flere spørsmål som jeg gjerne skulle finne svar på :

* Hvor stor bensin tank er det på den ? 

* ingen av lanternene,  fungerer på båten (akter lanterne og lanterne forran i båten). Hvor går ledningene fra batteriet/konsollet til lanternene. 

* Bensin måleren viser full hele tiden (dog ikke kjørt mye enda) så misstenker at den ikke fungerer.  Hvordan skifte/reparere denne ?

I tillegg skulle jeg også gjerne ha vist dimensjoner og detaljer på eventuell kalesje og puter i båten, så jeg kan få bestilt dette.

Det meste av puter er på plass, men mangler en pute og har ingen kalesje.

Tips til hvor jeg kan få bestilt dette mottas med takk.. har sendt epost til diverse buster leverandører i norge, men ikke fått noe svar (enda)

HansjMelby

• 4 måneder senere...

https://www.manualslib.com/manual/925496/Fiskars-Buster-Xxl.html?page=2

Fant denne, men den er dårlig datert. Vi har en XXL selv, antakelig 2005 - modell. Beskrivelsen i denne manualen treffer ganske bra til vår båt. Forøvrig er det du beskriver av ting som må fikses, veldig likt med det vi står overfor.

Jeg er i dialog med Båt-Berge i Bergen om reparasjoner og deler. De er forhandler av Buster og har servicetilbud.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...