Jump to content

Edit History

Maika

Maika

Regulatoren er satt til ladespenning 14,4 og vedlikeholdsspenning 13,8 (som Vel kommer fram av grafen de foregående dagene).

Eneste annen lading er fra motorene, og da viser også ladespenningen opp til 14,4, og nedover etterhvert som batteriene blir fulle. (Men jeg kjører sjeldent med motor.)

Ingenting annet enn shunt er koblet til batterienes minus. 

Datablad: https://res.cloudinary.com/maritim-no/image/upload/v1550668989/p_VM-10418-10_documentation_1

Maika

Maika

Regulatoren er satt til ladespenning 14,4 og bedlikeholdsspenning 13,8 (som du også ser av grafen de foregående dagene).

Eneste annen lading er fra motorene, og da viser også ladespenningen opp til 14,4, og nedover etterhvert som batteriene blir fulle. (Men jeg kjører sjeldent med motor.)

Ingentin annet enn shunt er koblet tiø batterienes minus. 

Datablad: https://res.cloudinary.com/maritim-no/image/upload/v1550668989/p_VM-10418-10_documentation_1

Maika

Maika

Regulatoren er satt til ladespenning 14,4 og bedlikeholdsspenning 13,8 (som du også ser av grafen de foregående dagene).

Eneste annen lading er fra motorene, og da viser også ladespenningen opp til 14,4, og nedover etterhvert som batteriene blir fulle. (Men jeg kjører sjeldent med motor.)

Ingentin annet enn shunt er koblet tiø batterienes minus. 

Datablad: p_VM-10418-10_documentation_1



×
×
  • Create New...