Jump to content

Edit History

nie

nie

Det der ser jo lovende ut, ja.

Det er et vindu fra tidlig onsdag til tidlig torsdag hvor vinden dreier fra nordvest til sørvest før vinden øker på igjen fra sør torsdag kveld.

Mens den dreier, løyer vinden kraftig og det kan bli et fint vindu for å passere.

Slik det ser ut nå, ville jeg ha kommet meg i posisjon i Fosnavåg eller Kvamsøya onsdag kveld og tatt sikte på å runde grytidlig torsdag morgen

Men jeg ville ha fulgt godt med både på Windy og barentswatch de kommende dagene, for slike endringer har en tendens til å forskyve seg i begge retninger tidsmessig.

nie

nie

Det der ser jo lovende ut, ja.

Det er et vindu fra tidlig onsdag til tidlig torsdag hvor vinden dreier fra nordvest til sørvest før vinden øker på igjen fra sør torsdag kveld.

Mens den dreier, løyer vinden kraftig og det kan bli et fint vindu for å passere.

Slik det ser ut nå, ville jeg ha kommet meg i posisjon i Fosnavåg eller Sandsøya onsdag kveld og tatt sikte på å runde grytidlig torsdag morgen

Men jeg ville ha fulgt godt med både på Windy og barentswatch de kommende dagene, for slike endringer har en tendens til å forskyve seg i begge retninger tidsmessig.

• Create New...