fr3ddy Startet 7.September.2019 Link til dette innlegget Startet 7.September.2019 Er det noen som vet hvor jeg kan sende inn min EMM for reparasjon ? helst i Norge Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 9.September.2019 Link til dette innlegget Svart 9.September.2019 (redigert) Hva er det som er gærnt med den? Hvis den er brent og det er null kontakt og få, så er den kun brukanes som delehjerne. Lukta i kontaktene avslører det ganske fort Under her er det en etec 50hjerne som måtte få ny varmetempsensor Redigert 9.September.2019 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fr3ddy Svart 29.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2019 (redigert) fint bilde :) Min EMM lader ikke batteriet , ellers fungerer den fint. Jeg kan muligens reparere det selv men hva gjør man med tanke på den "silikonen" som ligger der? og når jeg skal ha på ny? hva bruker man ? Redigert 29.September.2019 av fr3ddy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 29.September.2019 Link til dette innlegget Svart 29.September.2019 Dra ut innmaten av hjernen, pirk vekk gele'n, lodd det du må, sett hjernen nedi igjen og tilsett gelatin blanding, vent over natta, koble til og prøv om den virker Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 30.September.2019 Link til dette innlegget Svart 30.September.2019 fr3ddy skrev On 29.9.2019 at 11.09: fint bilde :) Min EMM lader ikke batteriet , ellers fungerer den fint. Jeg kan muligens reparere det selv men hva gjør man med tanke på den "silikonen" som ligger der? og når jeg skal ha på ny? hva bruker man ? https://www.elektroimportoren.no/magic-gel-1l-2komponent-skjoetemasse/1250439/Product.html?Event=searchlist De har en 1-komponent også men vet ikke om den kan brukes. https://www.elektroimportoren.no/wonder-gel-transparent-280ml-1komponent/1250449/Product.html?Event=searchlist Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.