Jump to content

Edit History

Stavang

Stavang

Takk for tilbakemeldingane. Som fersk med båt er eg litt usikker på bruken, men det blir ikkje dei heilt lange turane, men tre fire timar unna i 25 knop blir vel lengste tur. Elles blir det å putre rundt i lokalområdet. Det gjeld ein båt som no ligg på finn.no. Bavaria sport 28. 2012 modell. Rundt 250 timar på telleren. Strøken båt! Kva er riktig pris i markedet, nokon som veit dette? Kva er god pris?

Stavang

Stavang

Takk for tilbakemeldingane. Som fersk med båt er eg litt usikker på bruken, men det blir ikkje dei heilt lange turane, men tre fire timar unna i 25 knop blir vel lengste tur. Elles blir det å putre rundt i lokalområdet. Det gjeld ein båt som no ligg på finn.no. Bavaria sport 28. 2012 modell. Rundt 250 timar på telleren. Strøken båt! Kva er riktig pris i markedet, nokon som veit dette?

Stavang

Stavang

Takk for tilbakemeldingane. Som fersk med båt er eg litt usikker på bruken, men det blir ikkje dei heilt lange turane, men tre fire timar unna i 25 knop blir vel lengste turisme. Elles blir det å putre rundt i lokalområdet. Det gjeld ein båt som no ligg på finn.no. Bavaria sport 28. 2012 modell. Rundt 250 timar på telleren. Strøken båt! Kva er riktig pris i markedet, nokon som veit dette?

Stavang

Stavang

Takk for tilbakemeldingane. Det gjeld ein båt som no ligg på finn.no. Bavaria sport 28. 2012 modell. Rundt 250 timar på telleren. Strøken båt! Kva er riktig pris i markedet, nokon som veit dette?

• Create New...