Magnetti Startet 8.September.2019 Link til dette innlegget Startet 8.September.2019 (redigert) Kjøpt meg et billig draco summerwind prosjekt med en marna/Volvo penta Mb10a og hadde tenkt å ta båten hjem for egen maskin. Skulle ta av eksosslangen og tok litt hard i. Satt plutselig med eksosrøret i hånden. Først tenkte jeg at jeg kunne redde situasjonen ved kun å bytte flensen, men ser at det er en dyp sprekk i selve manifoilen også. Ser ikke ut som gjennomrustet (helt), men hadde føltes bedre med et helt stykke... Kan den sveises eller er det bare å se etter ny. Ny flens må nok uansett til. si fra hvis noen på østlandsområdet har en liggende i grei stand (til en billig penge). Marna selger nye, men det er dyrere enn båten er verdt? Redigert 8.September.2019 av Magnetti (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 8.September.2019 Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 Sveises kan det . men er det lønnsomt er usikkert .har sveiset flere slike går bra. Sitér dette innlegget Link to post
Magnetti Svart 8.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 Ved nærmere undersøkelser er det game over ser det ut til. Tror jeg må finne en ny.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.September.2019 Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 Råtne saker. Det meste av slikt kan sveises. Ulempen er at det ruster igjen uforholsmessig fort. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.