Anarhichas lupus Startet 8.September.2019 Link til dette innlegget Startet 8.September.2019 Jeg trenger en ny kalesje til vår nyervervede Rana 530 DC std, båten er en 2006-modell (plakett m/typegodkjenning mangler så er ikke 100% sikker på årstall). Det sitter på en gammel og meget sliten kalesje som er produsert av Måløy båt og industrisøm AS. På etiketten står det prod.nr: 15.02.95, noe som for meg fremstår som en produksjonsdato? Iallefall finner jeg ikke noe info på kalesje-etiketten som likner på de artikkelnummer som er oppgitt på nett som mulige alternativer hos Kalesjer.no for denne båttypen (tenkte å hente inn pristilbud derfra, i tillegg til å kontakte Måløy båt og industrisøm). Noen som har peiling på artikkelnummer? Og er det noen som har god erfaring med en kalesjeleverandør til denne båttypen? Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 18.September.2019 Link til dette innlegget Svart 18.September.2019 Hei Hansen Protection har maler til disse båtene, men de vil ha bilder av den gamle kalesjen dersom du ikke har malnummer. Sitér dette innlegget Link to post
Anarhichas lupus Svart 27.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Hansen Protection svarte kjapt at de dessverre ikke kunne levere til denne båten. Måløy Industrisøm svarte også kjapt, de hadde den på lager og lagde jevnlig kalesjer til ulike Ranaplast-båter. Så da løste det seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.