Jump to content

Edit History

JRK

JRK

Da ser det ut til at alle er enige om at eikeklossen er det beste alternativet her og det er sikkert riktig, men for å prøve å lære litt.

Når jeg ser på mine motorlabber, D6/370, så er hullene som går mot beddingen ovale. Det er vel for at man skal ha justeringmuligheter for skjevheter mellom bedding dember og motor. I og med at hullene er ovale, er det ikke en viss mulighet for at demperen vil ligge å skli litt når man bakker/kjører fremover på en eikekloss? Av og til kan vel disse gå litt pga av fukt og tørke i motorommet.

JRK

JRK

Da ser det ut til at alle er enige om at eikeklossen er det beste alternativet her og det er sikkert riktig, men for å prøve å lære litt.

Når jeg ser på mine motorlabber, D6/370, så er hullene som går mot beddingen ovale. Det er vel for at man skal ha justeringmuligheter for skjevheter mellom bedding dember og motor. I og med at hullene er ovale, er det ikke en viss mulighet for at demperen vil ligge å skli litt når man bakker/kjører fremover på en eikekloss? Av og tiol kan vel disse gå litt pga av fukt og tørke i motorommet.

JRK

JRK

Når jeg ser på mine motorlabber, D6/370, så er hullene som går mot beddingen ovale. Det er vel for at man skal ha justeringmuligheter for skjevheter mellom bedding dember og motor. I og med at hullene er ovale, er det ikke en viss mulighet for at demperen vil ligge å skli litt når man bakker/kjører fremover på en eikekloss?

• Create New...