R.O Startet 10.September.2019 Link til dette innlegget Startet 10.September.2019 Tenkte å få montert en kjetting vinsj i baugen på en Marex 300. Har kommet til at jeg ikke orker å knote med dette selv. Noen som har tips om Marinaer som gjør en god jobb her... Østlandsområdet... Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 10.September.2019 Link til dette innlegget Svart 10.September.2019 Østlandet er stort, men Jans Vinsj og Trøster i Sandefjord har godt rykte på seg og er mobil. Har brukt ham selv og var kjempefornøyd med både pris og kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 11.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 WGM skrev for 11 timer siden: Østlandet er stort, men Jans Vinsj og Trøster i Sandefjord har godt rykte på seg og er mobil. Har brukt ham selv og var kjempefornøyd med både pris og kvalitet. Holder til i Oslo, men tenkte at jeg fint kan seile ned til Fredrikstad/Tønsberg området for å montere vinsj.. Jans Vinsj er registrert, fant også denne: https://www.vestfoldvinsj.no/ Begge trekker frem at de reiser rundt omkring... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 Hvaler Båtsenter AS, fremragende service Sitér dette innlegget Link to post
Busk Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 Vestfold vinsj. Meget ryddig , strøkent arbeid. Monterte baugpropell. stangnes marneservice Vestby. Strøkent montasje ankervinsj akter Bavaria 30C Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 R.O skrev for 11 timer siden: Holder til i Oslo, men tenkte at jeg fint kan seile ned til Fredrikstad/Tønsberg området for å montere vinsj.. Jans Vinsj er registrert, fant også denne: https://www.vestfoldvinsj.no/ Begge trekker frem at de reiser rundt omkring... Har en mistanke om at det er samme firma som har justert litt på navn og muligens flyttet litt på seg ? Sitér dette innlegget Link to post
Humrefisker Svart 12.September.2019 Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 Jeg brukte Slevikkilen Båtbyggeri på Gressvik (Fredrikstad) for montasje av brakett i teakdekk for ankervinsj -- veldig god service og resultat. Har brukt de til andre typer plastjobber tidligere med strøkent resultat. Innvendig vinsjmontasje, men dette gjorde jeg selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.