Jump to content

Edit History

joelle

joelle

I vinter begynte jeg med planer om å skifte ut alt av brytere og instrumenter.

Det gamle panelet var lagd av en finerplate som var trekt med skrogtrekk.

Her gikk jeg fem på første gang.

Jeg fikk fatt i en gammel ileggsplate, fra et bord, å tenkte. Perfekt. Den maler vi hvit å så har jeg en perfekt plate å bruke.

Ikke bruk Limtre i båt. Minste fukt å den sprekker opp. (dette ser på på bildene som viser høyre side av panelet)

Men bedre ble det ;-)

Jeg valgte å separere forbruksbrytere til en egen panel nede i salongen å kun ha brytere som har med fremdrift osv. oppe på førerplass.

Ett annet tips er at merke av hvor "ramma" som panelet skall ligge på går. Fikk ikke helt plass med bryteren som er lengst til venstre.

090919_090.JPG

090919_091.JPG

joelle

joelle

Jeg fikk fatt i en gammel ileggsplate, fra et bort, å tenkte. Perfekt. Den maler vi hvit å så har jeg en perfekt plate å bruke.

Ikke bruk Limtre i båt. Minste fukt å den sprekker opp. (dette ser på på bildene som viser høyre side av panelet)

Men bedre ble det ;-)

Jeg valgte å separere forbruksbrytere til en egen panel nede i salongen å kun ha brytere som har med fremdrift osv. oppe på førerplass.

Ett annet tips er at merke av hvor "ramma" som panelet skall ligge på går. Fikk ikke helt plass med bryteren som er lengst til venstre.

090919_090.JPG

090919_091.JPG

joelle

joelle

Jeg fikk fatt i en gammel ileggsplate, fra et bort, å tenkte. Perfekt. Den maler vi hvit å så har jeg en perfekt plate å bruke.

Men bedre ble det ;-)

090919_090.JPG

090919_091.JPG

• Create New...