Guest Sverrejo Startet 11.September.2019 Link til dette innlegget Startet 11.September.2019 I forkabinen er det kliss vått på dørken etter alt regnet de siste dager. Taket over forkabinen er kledd med mørk finer og har ingen spor av vanninntregning, heller ikke innvendige skrogsider. Ute under kalesje er det tørt. Men et sted kommer vannet inn, men hvor? Har vært ombord i flere Agder 840 og merket at det var vått i akterkant av forkabinen. Noen tips? Ingen luke på fordekk. Ser ikke vanninntregning fra vinduer. Åndene som går? Sitér dette innlegget Link to post
GMM Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 I min 87-mod Agder 840, har jeg opplevd at regnvann kommer inn glidelås i framkalesje, og renner ned i trappetrinn til forkabinen. Mulig det er "synderen" hos deg, også. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sverrejo Svart 11.September.2019 Link til dette innlegget Svart 11.September.2019 Takk for innspill. Dette kan absolutt også være tilfelle på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Moon72 Svart 12.September.2019 Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 I min Agder840 hadde jeg en solcellevifte i taket som lekket vann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.