Jump to content

Edit History

LAKA

LAKA

Jeg er ikke fast båtpendler, men pendler fra Talgje i Ryfylke og inn til Stavanger et par dager i uka stort sett hele året. En utrolig fin opplevelse og start på dagen. Turen inn tar i pent vær ca 20 min mot ca 60 min om jeg reiser kollektivt. Pendlerbåten per i dag er en 2017 modell Ockelbo B16AL med 2019 modell Yamaha F60.Båten har en toppfart på 33 knop og drivstoffgunstig pendlefart er ca 26 knop der båten bruker ca 0,4 l/nm. Når værmeldingen viser mer enn 8 ms så skulle jeg gjerne ønsket meg større båt, og pendlerbåtdrømmen er å oppgradere til en Ockelbo B21cab med Yamaha F150. 

IMG_1577.jpg

LAKA

LAKA

Jeg er ikke fast båtpendler, men pendler inn til Hundvåg fra Talgje et par dager i uka stort sett hele året. En utrolig fin opplevelse og start på dagen, og turen inn tar i pent vær ca 20 min mot ca 60 min om jeg reiser kollektivt. Pendlerbåten per i dag er en 2017 modell Ockelbo B16AL med 2019 modell Yamaha F60. Toppfart på 33 knop og drivstoffgunstig pendlefart ca 26 knop. Når værmeldingen viser mer enn 8 ms så skulle jeg gjerne ønsket meg større båt, og den pendlerbåtdrømmen er å ettehvert oppgradere til en Ockelbo B21cab med Yamaha F150. 

IMG_1577.jpg

• Create New...