rollen Startet 12.September.2019 Link til dette innlegget Startet 12.September.2019 Hei Jeg har en båt med en Ford2728TRekke6ser Får ikke mer enn ca1900omdr Da ryker den sort Skal normalt gå på 2400omdr Er det dysene ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 12.September.2019 Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 Ville nok sjekket turbo først. Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 12.September.2019 Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 Svart røyk/eksos kan indikere for lite oksygen ved forbrenning. Har du sjekket luftfilteret? Sitér dette innlegget Link to post
rollen Svart 12.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 Fikk tips om å kjøre rense veske igjennom turbo Ble litt bedre da Kan den være totalt igjensotet? Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 12.September.2019 Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 rollen skrev 2 minutter siden: Fikk tips om å kjøre rense veske igjennom turbo Ble litt bedre da Kan den være totalt igjensotet? Jo da men soten kommer av en grunn. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 12.September.2019 Link til dette innlegget Svart 12.September.2019 Har du sjekket om det er lekkasje fra dreneringen på intercooleren? Hvis den har samme marinisering som den jeg hadde, så er det 2 nipler ut på intercooler. Den ene var i bruk til turbotrykkmåler, den andre gikk rett ut. Skal visstnok være i tilfelle vann samler seg i intercooler, så skal det blåse ut.. Nålja, jeg tvang på en tynn og lang slange. Fikk litt mer trykk. Og de siste 50 omdreiningene. Maks på disse er vanligvis 2450 rpm, med minde du har en av på over 250hk.. Ladeluftlekkasje fra alle ledd mellom turbo og innsug bør sjekkes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.