Edh1 Startet 12.September.2019 Link til dette innlegget Startet 12.September.2019 Er på jakt etter noen flinke folk til å utbedre mindre støpefeil i gelcoat. Noen som har brukt verksted rundt Tønsberg som har noen å anbefale? Er det mulig å utføre jobben utendørs på denne tiden av året? Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 13.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2019 Oppdaterer denne. Ingen som har noe erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.September.2019 Link til dette innlegget Svart 13.September.2019 Vallø Båt og Motor driver med reparasjon av plastbåter men hvor gode de er på slike ting vet jeg ikke. Bærum Plast derimot vet jeg gjør fint plast/gelcoat arbeide men det er jo et stykke unna. Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 13.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2019 Er det mulig å gjennomføre en gelcoat-jobb på en båt som ligger ute på land på denne tiden av året. (Ikke lett å få 5-6 tonn inn i hus:-)). Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.September.2019 Link til dette innlegget Svart 13.September.2019 Alt er mulig med innpakking men de verkstedene som jeg har nevnt har store haller. Mast og rigg må selvsagt ned om du har slikt. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 13.September.2019 Link til dette innlegget Svart 13.September.2019 Jarlsø Marina utenfor Tønsberg kan dette. De har også store haller for innendørs reparasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 13.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2019 Takker, sender henvendelse til Jarlsø og Vallø og hører om de kan ta jobben utendørs. (Er dessverre ingen andre alternativ nå). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.