Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Erikda skrev On 16.9.2019 at 18.19:

Så kom med forslag om hva som burde utløse krav til opplæring!!! Jeg bor i båten og ser veeeeeldig mye merkelig håndtering av båt

Jeg har kontorplass med utsikt til en stor parkeringsplass som tjener som kundeparkering til diverse virksomheter.
Det er ikke fritt for det er veeeeeldig mye merkelig håndtering av biler selv om man for tro de fleste suppegjøkene har både lappen og lang erfaring.
Faktisk kan det virke som om kompetansen daler når erfaringen blir lang nok.
De står i veien for hverandre,det tutes og rygges med veldig ustø hånd samt de mest ulogiske ting blir gjort.
Til tider underholdende men også skremmende at man må dele veien med noen som ikke klarer å håndtere bilen sin på en parkeringsplass.   

pipe

pipe

Så kom med forslag om hva som burde utløse krav til opplæring!!! Jeg bor i båten og ser veeeeeldig mye merkelig håndtering av båt

Jeg har kontorplass med utsikt til en stor parkeringsplass som tjener som kundeparkering til diverse virksomheter.
Det er ikke fritt for det er veeeeeldig mye merkelig håndtering av biler selv om man for tro de fleste suppegjøkene har både lappen og lang erfaring.
Faktisk kan det virke som om kompetansen daler når erfaringen blir lang nok.
De står i veien for hverandre,det tutes og rygges med veldig ustø hånd samt de mest ulogiske ting blir gjort.
Til tider underholdende men også skremmende at man må dele veien med noen som ikke klarer å håndtere bilen sin   

pipe

pipe

Faktisk kan det virke som om kompetansen daler når erfaringen blir lang nok

• Create New...