Jump to content

Edit History

bellen

bellen

Ganske friskt, ja. Men veldig vanlig hvert år på høsten. Ser på Marinetraffic at et 90 meter langt lasteskip prøver å stampe seg sørover rundt Stadten med mellom 3 og 4 knop. Kan neppe være trivelig der ombord nå, og dei hadde nok ønskt å kunne gå igjennom Stadttunellen. Bak denne kommer Mein Schiff 3 med 15 knop. Der ombord er det nok mer behagelig og går nok ganske uavheftet av været forbi Stadten. Jeg regner med at begge desse skipene velger ytterste led rundt Stadt. 

bellen

bellen

Ganske friskt, ja. Men veldig vanlig hvert år på høsten. Ser på Marinetraffic at et 90 meter langt lasteskip prøver å stampe seg sørover rundt Stadten med mellom 3 og 4 knop. Kan neppe være trivelig der ombord nå, og dei hadde nok ønskt å kunne gå igjennom Stadttunellen Bak denne kommer Mein Schiff 3 med 15 knop. Der ombord er det nok mer behagelig og går nok ganske uavheftet av været forbi Stadten. Jeg regner med at begge desse skipene velger ytterste led rundt Stadt. 

bellen

bellen

Ganske friskt, ja. Men veldig vanlig hvert år på høsten. Ser på Marinetraffic at et 90 meter langt lasteskip prøver å stampe seg sørover rundt Stadten med mellom 3 og 4 knop. Kan neppe være trivelig der ombord nå, og dei hadde nok ønskt å kunne gå igjennom tunellen i Stadt. Bak denne kommer Mein Schiff 3 med 15 knop. Der ombord er det nok mer behagelig og går nok ganske uavheftet av været forbi Stadten. Jeg regner med at begge desse skipene velger ytterste led rundt Stadt. 

• Create New...