Ask Startet 15.September.2019 Del på Facebook Startet 15.September.2019 Hei I går var eg og gutungane og kikka på ein svært velbrukt båt av merket Karmøy. Dette er ein open "landstedsbåt" på ca. 17 fot, kan plana, og er sjølvlensande. Båten hadde ein gamal 50-hestar. Heile dørken svikta/ var mjuk. Eg trur at båten har dørk av kryssfiner, med glassfiber oppå. I så fall er nok årsaka, til svikt i dørken, at kryssfineren er roten. Er det einkvan som veit korleis desse båtane er bygd opp, og korleis dei oppfører seg i sjøen? Toler desse båtane last på 3-400 kg? Det er for mykje arbeid med denne båten, til at gutungane er interessert, men det dukkar kanskje opp liknande båtar på finn? Diverre gløymde eg å ta bilde av båten. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bømlonytt Svart 15.September.2019 Del på Facebook Svart 15.September.2019 Karmøy båtene er dårlig bygget......eg hadde ein der hele bunnen revna....når eg boret i båten var ikkje glassfiber mattene metta ....................alt for svakt bygget.........driitbåter.... Sitér dette innlegget Link to post
vestsiå Svart 15.September.2019 Del på Facebook Svart 15.September.2019 bor på vestsiden av karmøy selv. ser lite av disse båtene her. dei som jeg vet om kaller båten for bankebøtter.... hansvik , sting , øyen , hobby er vel mer utbredt her som jeg holder til. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 15.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2019 Hei Takk for svar. Eg fekk ikkje meir lyst på denne båttypen, og er glad gutungane ikkje kjøpte båten. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.