gron Startet 15.September.2019 Link til dette innlegget Startet 15.September.2019 Eg hev båt med marinisert dieselmotor. På motoren er det ein 70 A dynamo frå Valeo. Straumen frå dynamoen gjeng gjenom ein svart sak før han gjeng vidare til hovudstraumbrytaren. Eg skynar ikkje kva slags komponent detta er. Er det nokon som veit det? Eg trudde nyare dynamoar hadde innebygd likerettar. På komponenten stend det Paris-Rhone og distributeur. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 15.September.2019 Link til dette innlegget Svart 15.September.2019 Google er din venn. Søk på Paris-Rhone og distributeur gir dette svaret: https://www.maringuiden.se/forum/topic/87028-paris-rhone-distributeur/ Det er altså en skillediode. Sitér dette innlegget Link to post
gron Svart 15.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2019 Takk for det! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.September.2019 Link til dette innlegget Svart 15.September.2019 Det er bakdekselet på generatoren som VP hadde som tilbehør en gang i tiden. Som nevnt er det en skillediode. Fordi den måler spenningen etter diodene fungerer den overraskende bra. Har hatt et par sånne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.