Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Altså, om alle former for aktiviteter/sport/idrett/hobby som kan medføre risiko for liv og helse blir regnet som uaktsomhet, er det mye som må forbys. Jeg har også diskutert med folk som mener det er idioti å seile over hav, for man kan risikere å løse ut en dyr redningsaksjon.

Men hvor mange blir ikke hentet ned fra fjellet hvert år? Søk etter "redningsaksjon", så ser man at det er svært mange aktiviteter som medfører risiko. Alternativet er at folk bare sitter hjemme og driver med "trygge" aktiviteter, eller man kan forby alt som er risikabelt utenom yrkessammenheng.

S/Y Emma

S/Y Emma

Altså, om alle former for aktiviteter/sport/idrett/hobby som kan medføre risiko for liv og helse blir regnet som uaktsomhet, er det mye som må forbys. Jeg har også diskutert med folk som mener det er idioti å seile over hav, for man kan risikere å løse ut en dyr redningsaksjon.

Men hvor mange blir ikke hentet ned fra fjellet hvert år? Søk etter "redningsaksjon", så ser man at det er svært mange aktiviteter som medfører risiko. Alternativet er at folk bare sitter hjemme og driver med "tygge" aktiviteter, eller man kan forby alt som er risikabelt utenom yrkessammenheng.

S/Y Emma

S/Y Emma

Men hvor mange blir ikke hentet ned fra fjellet hvert år? Søk etter "redningsaksjon", så ser man at det er svært mange aktiviteter som medfører risiko. Alternativet er at folk bare sitter hjemme og driver med "tygge" aktiviteter, eller man kan forby alt som er risikabelt.

• Create New...