Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 45 minutter siden:

Har fått fra en leverandør. Håper å kunne teste 3 forskjellige + en selvbygget om delene kommer og jeg får tilgang til CNC benk som lovet...

Hvem kan KAD43 nok til å hjelpe 3600 ?

For min del ble det turboservice. Håper den kommer snart, slik at jeg kan få begynt. ?

3600 skrev 34 minutter siden:

Det er nu ikke sikkert mine maskiner fejler noget ,min båd er en Cranchi 34 ,den går 34,2knop(gps)

den er opgivet til 34 i katalog så det må være fint.

Det er nok mest mig der syntes den ene maskine er lidt langsommere en den anden men det kan være

fordi den ene kompressor kobler fra for tidligt,for selv om trykket måske ikke er højt nok har jeg jo samme tryk på

begge maskiner

Når slår kompressoren ut? 

Har du tatt av eksosbendet og kikket inn på turbo? 

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 43 minutter siden:

Har fått fra en leverandør. Håper å kunne teste 3 forskjellige + en selvbygget om delene kommer og jeg får tilgang til CNC benk som lovet...

Hvem kan KAD43 nok til å hjelpe 3600 ?

For min del ble det turboservice. Håper den kommer snart, slik at jeg kan få begynt. ?

3600 skrev 32 minutter siden:

Det er nu ikke sikkert mine maskiner fejler noget ,min båd er en Cranchi 34 ,den går 34,2knop(gps)

den er opgivet til 34 i katalog så det må være fint.

Det er nok mest mig der syntes den ene maskine er lidt langsommere en den anden men det kan være

fordi den ene kompressor kobler fra for tidligt,for selv om trykket måske ikke er højt nok har jeg jo samme tryk på

begge maskiner

Har du tatt av eksosbendet og kikket inn? 

• Create New...