Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Davit til lettbåt tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om. Brakett til påhenger akter også legger dere jolla opp ned på fordekket i stedet er like greit. Så veldig stor jolle har du neppe plass til uansett. Jolla på rundt 2;5 meter (usikker på rib eller oppblåsbar) med en 4-5 hk totakter bør fungere greit tenker jeg. 

Vi har en 10 fots rib med 20 hk. Legger den greit opp ned på fordekket når vi tar ut lufta. Motoren heiser vi opp med egen kran akter.  Båten er 43 fot. Jolla er valgt for å kunne frakte to med fullt dykkersett. Kunne selvfølgelig ønsket meg skikkelige daviter, men det koster mye synes jeg 

Targabøyle koster for 30.000kr og oppover. Jeg har så langt valgt det bort

Bitteliten

Bitteliten

Davit til lettbåt tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om. Brakett til påhenger akter også legger dere jolla opp ned på fordekket i stedet er like greit. Så veldig stor jolle har du neppe plass til uansett. Jolla på rundt 2;5 meter (usikker på rib eller oppblåsbar) med en 4-5 hk totakter bør fungere greit tenker jeg. 

Vi har en 10 fots rib med 20 hk. Legger den greit opp ned på fordekket når vi tar ut lufta. Motoren heiser vi opp med egen kran akter.  Båten er 43 fot. Jolla er valgt for å kunne frakte to med fullt dykkersett. 

Bitteliten

Bitteliten

Vi har en 10 fots rib med 20 hk. Legger den greit opp ned på fordekket. Motoren heiser vi opp med egen kran akter.  Båten er 43 fot. Jolla er valgt for å kunne frakte to med fullt dykkersett. 

Bitteliten

Bitteliten

Davit til lettbåt tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om. Brakett til påhenger akter også legger dere jolla opp ned på fordekket i stedet er like greit. Så veldig stor jolle har du neppe plass til uansett. Jolla på rundt 2;5 meter (usikker på rib eller oppblåsbar) med en 4-5 hk totakter Bør fungere greit tenker jeg. 

Vi har en 10 fots rib med 20 hk. Legger den greit opp ned på fordekket. Motoren heiser vi opp med egen kran akter.  Båten er 43 fot. Jolla er valgt for å kunne frakte to med fullt dykkersett. 

• Create New...