Jump to content

Mål, vekt og tegninger Halco 26 og 29

Arild Olaisen

Recommended Posts

Da er jeg blitt eier av en forlenget Halco 26 til 29.

Dessverre var båten etter en lang inspeksjon etter hjemmkomst et restaureringsobjekt. 

Så jeg skulle gjerne hatt tilgang på målsatte tegninger både utvendig og innvendig. 

Båten må på land og jeg trenger å bygge ei båtvogn som huser denne halcoen og ønsker derfor ytre mål, skrogvinkler og vekt. 

Innvendig må båten rebygges og derfor ville målsatte tegninger vært til uvurderlig hjelp. 

Tenker da på høyde benker forpigg, høyde fra dørk opp til hardtopp innvendig bysse, spiseplass. 

Ønsker også høyde fra dekk til fast plast rekke akterdekk, ikke til topp rekkekledning. Her ønsker jeg inspill til fast styreposisjon og overbygg ute om det er greit å heve akterdekket 30 - 40cm for et smartere og mer fungsjonelt akterdekk.

Alle som har bygget om og flyttet styreposisjonen ut kan gjerne tipse med bilder og tekst. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...