Jump to content

Edit History

index

index

Høres ut til at du har en grei plan her. Selvlensende dekk hadde vært greit, men det blir dyrere, mer arbeidskrevende og du ender opp med en båt med høyere tyngdepunkt. En slik løsning du skisserer her har jo vært I bruk I uminnelige tider, med et par gode lensepumper og litt tilsyn burde dette bli helt OK. Men jeg ville uansett ha prøvd å få til en enkel rekkeløsning, det er godt å ha noe å holde I når det ruller som verst;-)

index

index

Høres ut til at du har en grei plan her. Selvlensende dekk hadde vært greit, men det blir dyrere, mer arbeidskrevende og du ender opp med en båt med høyere tyngdepunkt. En slik løsning du skisserer her har jo vært I bruk I uminnelige tider, med et par gode lensepumper og litt tilsyn burde dette blir helt OK. Men jeg ville uansett ha prøvd å få til en enkel rekkeløsning, det er godt å ha noe å holde I når det ruller som verst;-)

index

index

Høres ut til at du har en grei plan her. Selvlensende dekk hadde vært greit, men det blir dyrere, mer arbeidskrevende og du ender opp med en båt med høyere tyngdepunkt. En slik løsning du skisserer her har jo vært I bruk I uminnelige tider, med et par gode lensepumper og litt tilsyn burde dette blir helt OK. Men jeg vilel uansett ha prøvd å få til en enkel rekkeløsning, det er godt å ha noe å holde I når det ruller som verst;-)

• Create New...