Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Takker for alle svar med gode råd og tips  :clap::thumbsup: Jeg ringte forrige eier (vi snakker veldig bra sammen :wink:) og fortalte om problemet. Han kunne fortelle at tiltemekanismen var til full overhaling for noen år siden - så den burde være ok. Derimot var han usikker på om batteriet var ok. Båten har ligget på land i ca. 1 år (jeg kjøpte den for ca. 1. måned siden), og forbruksbatteriet har fått slett behandling siden båten sist var på sjøen. Han lurte derfor på om ikke det er på tide å bytte batteriet. Det er gjort nå i e.middag (Biltema rett før stengetid :lol:), det er satt til full lading - så nå krysser jeg fingre. Tester det ut i morgen, skal likevel dekke til båten med opplagspressening i morgen. :thumbsup:

tom Cognac

tom Cognac

Takker for alle svar med gode råd og tips  :clap::thumbsup: Jeg ringte forrige eier (vi snakker veldig bra sammen :wink:) og fortalte om problemet. Han kunne fortelle at tiltemekanismen var til full overhaling for noen år siden - så den burde være ok. Derimot var han usikker på om batteriet var ok. Båten har ligget på land i ca. 1 år (jeg kjøpte den for ca. 1. måned siden), og forbruksbatteriet har fått slett behandling siden båten sist var på sjøen. Han lurte derfor på om ikke det er på tide å bytte batteriet. Det er gjort nå i e.middag Biltema rett før stengetid :lol:), det er satt til full lading - så nå krysser jeg fingre. Tester det ut i morgen, skal likevel dekke til båten med opplagspressening i morgen. :thumbsup:

• Create New...