Jump to content

Edit History

Steihy

Steihy

mingebretsen skrev for 5 timer siden:

Noe merkelig overbyggg her. 
Comet comar

Fint at denne tråden kommer opp, må si jeg savner entusiasmen til avmønstret trådstarter.

Om Comet'en. Jeg var og så på denne forrige gang den var annonsert, i vinter en gang. Jeg vil ikke si noe om båten er et godt kjøp eller ikke, bortsett fra at selger forklarte alt på en fin måte. Jeg fikk også navnet til forrige eier, som hadde hentet båten i USA, og snakket med han. Jeg slo den fra meg fordi den er for stor for meg.

Det jeg vil fram til her, er at styrehuset er hjemmelaget og kun festet med få bolter. Det lar seg lett fjerne uten varige men. Altså, dersom noen skulle være interessert i båttypen, ikke la styrehuset skremme deg. Bildet ble ikke tatt for å vise akkurat dette, men det gir kanskje et inntrykk. Jeg regner med at det er synlig hva som er presenning og hva som er styrehus.

20200126_130842.jpg

Steihy

Steihy

mingebretsen skrev for 4 timer siden:

Noe merkelig overbyggg her. 
Comet comar

Fint at denne tråden kommer opp, må si jeg savner entusiasmen til avmønstret trådstarter.

Om Comet'en. Jeg var og så på denne forrige gang den var annonsert, i vinter en gang. Jeg vil ikke si noe om båten er et godt kjøp eller ikke, bortsett fra at selger forklarte alt på en fin måte. Jeg fikk også navnet til forrige eier, som hadde hentet båten i USA, og snakket med han. Jeg slo den fra meg fordi den er for stor for meg.

Det jeg vil fram til her, er at styrehuset er hjemmelaget og kun festet med få bolter. Det lar seg lett fjerne uten varige men. Altså, dersom noen skulle være interessert i båttypen, ikke la styrehuset skremme deg. Bildet ble ikke tatt for å vise akkurat dette, men det gir kanskje et inntrykk.

20200126_130842.jpg

• Create New...