sprudelutt Startet 20.September.2019 Link til dette innlegget Startet 20.September.2019 Heisan alle? Lurer på hva som er akseptabel Maxfart på Uttern C68 2006 mod 2.8 ES 200 hk med bravo tre drev? får 31 og Kainskje 32 knop på beste dagen problemet er om det er ok fart på denne båt så er propellene før ‘’tunge’’fordi Jeg får bære 3200 omdreininger på Max Og skal jeg normalt få bedre fart så er det vel motoren som ‘’bremser’’ Er det noen dær ute som har noen gode svar Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 20.September.2019 Link til dette innlegget Svart 20.September.2019 (redigert) Er båt og drev rent og fritt for groe? Bruker du powertrimen til å løfte baugen? Er evt trimflaps kjørt helt opp? En kjenning har en slik båt, mener han sa 35 knop... Redigert 20.September.2019 av Mort1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sprudelutt Svart 20.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2019 Ja reint og fint allt ihop?Tjaa vess 35 knop e normalt så e det vel nokka med motor da? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 21.September.2019 Link til dette innlegget Svart 21.September.2019 Beklager så mye, men jeg har lest feil, han jeg kjenner har D68. Se vekk fra min kommentar om fart. Sjekk dieselfilter Er det noe røyk fra motor underveis? Du mangler 600rpm, det er mye. 3" ca ned på stigning... Har dette oppstått plutselig? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.September.2019 Link til dette innlegget Svart 21.September.2019 (redigert) En kompis av meg hadde en C68, tror det var 32 knop han sa på topp med familien ombord og lastet for tur. Redigert 21.September.2019 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mort1 Svart 21.September.2019 Link til dette innlegget Svart 21.September.2019 Viser turteller riktig? Jeg ville fått verifisert at turteller viser riktig før man begynner med dyrere feilsøking/reparasjoner/propellbytte.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.