Hebelille Startet 22.September.2019 Link til dette innlegget Startet 22.September.2019 Har akkurat kjøpt meg en Sessa som har to slike kontakter, selger var ikke kjent med hva de skal brukes til eller hva som kan kobles på. Har googlet men ikke funnet noe vettig forklaring. Best å bytte til noe annen slags uttak eller kan de brukes til noe ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.September.2019 Link til dette innlegget Svart 22.September.2019 Virker som strømuttak til trolling-system: https://www.google.com/search?q=Cannon+downrigger&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiombzxpOXkAhWJxIsKHeqnBFYQ_AUIESgB&biw=1831&bih=1059&dpr=2 Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hebelille Svart 22.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2019 Se der ja, rart ikke det kom opp men søkte nok feil. Takker, da er det ikke noe jeg får bruk for :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.