Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

+Oppgi gjerne motorkode når du skal ha hjelp med motoren din... så blir det litt enklere å hjelpe deg.

Vannutskiller og minifilter (11 nederst) regner jeg med du har kontroll på.

HP filteret sitter i HP pumpeenheten: se 19 på deletegningen. (øverst)

Ser stadig at disse filtrene løses i vann og 5 år uten tilsyn hadde jeg ikke gått for om den var min.

På denne motoren vil jeg anbefale et høyt bensinfilter med stor kapasitet i tillegg for å ha bedre sikkerhet mot problemer med vann i bensinen. I en sak som dette tror jeg det er en fordel med erfaring med sjøvann og ikke nødvendigvis bygging av gaming pc'er....

Yam F50 05 HP fuelfilter.JPGYam F50 fuelfilter.JPG

dieselfan

dieselfan

Oppgi gjerne motorkode når du skal ha hjelp med motoren din... så blir det litt enklere å hjelpe deg.

Vannutskiller og minifilter (11 nederst) regner jeg med du har kontroll på.

HP filteret sitter i HP pumpeenheten: se 19 på deletegningen. (øverst)

Ser stadig at disse filtrene løses i vann og 5 år uten tilsyn hadde jeg ikke gått for om den var min.

På denne motoren vil jeg anbefale et høyt bensinfilter med stor kapasitet i tillegg for å ha bedre sikkerhet mot problemer med vann i bensinen. I en sak som dette tror jeg det er en fordel med erfaring med sjøvann og ikke nødvendigvis bygging av gaming pc'er....

Yam F50 05 HP fuelfilter.JPG

Yam F50 fuelfilter.JPG

dieselfan

dieselfan

Oppgi gjerne motorkode når du skal ha hjelp med motoren din... så blir det litt enklere å hjelpe deg.

Vannutskiller og minifilter regner jeg med du har kontroll på.

HP filteret sitter i HP pumpeenheten: se 19 på deletegningen.

Yam F50 05 HP fuelfilter.JPG

Yam F50 fuelfilter.JPG

• Create New...