Oddern Startet 24.September.2019 Link til dette innlegget Startet 24.September.2019 Er det noen som vet hvor jeg kan finne registreringsnummeret på båten min? Jeg har en Terhi Micro Fun. Sitér dette innlegget Link to post
FamFar Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Hvis det ikke finnes på skroget, kanskje Småbåtregisteret? Eller kvitteringen fra da den ble kjøpt? Eller forrige eier Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Er ikke alle båter som har registrerings nummer...det er frivillig i Norge... Produksjons nr derimot bør du finne et eller annet sted... Sitér dette innlegget Link to post
FamFar Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Min båt er fra ca 1982, og den har ikke noe sertifikat, produksjonsnummer eller plate fra produsent, men den er registrert i Småbåtregisteret... Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 (redigert) Kommer an på hvor gammel den er og om det er VIN nummeret du mener. Etter 1998 så har de fleste det bak på styrbord side på hekken. Som oftest under fenderlist. Noen begynte allerede før 1998 og «klargjøre» seg for EU direktivet som kom. Registrerings nummer er frivillig. Redigert 24.September.2019 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Før 1998 hadde endel Hin No. Etter juni 1998 skal alle ha WIN No. Endel joller er helt uten merking. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.