Jump to content

Fra manuell til elektrisk lensepumpe?

Kjellg

Recommended Posts

Har en NB 820 Combi hvor det kun er manuell lensepumpe. Tenke sette inn en elektrisk med flotør og eller vannalarm. Hvordan gjør dere det, skifter ut den manuelle eller setter inn elektrisk i tillegg med nye skroghull etc. Har jo allerede en del hull til diverse ting og ser helt at jeg unngår å lage flere hull, men alt har jo sin pris. Eller er det noen som setter på Y ventiler og bruker samme slanger til begge to? Huff, ser for meg flere hull i skroget men det gnager i ryggmargen :giggle:

Takk skal dere ha. Ja, har tenkt på t stykke og tilbakeslagsventiler. Vil nok gå mange runder med meg selv før jeg borer enda et hull i båten. Har sikkert 10-12 stykker allerede og alle er faktisk originale. 2 til dekket, 2 til rommene, lufting til dieseltanker og septik, dass, vasker og Gud vet hva mere :giggle:

Har utsatt det lenge men må nå få meg i alle fall vannalarm. Om jeg nå får vann i motoren så merker jeg det ikke før vannet står midt på dynamoen og jeg mister ladingen. Russisk rulett :clap: hehehe

Redigert av Kjellg (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...