Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har byttet et par slike opp i gjennom og de kan være ganske dårlige nærmest eksosbendet. En overoppheting eller to svekker dem og i tillegg får de ofte tøff behandling når de skal løsnes fra stussen. Er det som hos Lars så kan man jo alltids  bytte ut den første halvmeteren, evt. biten fra motor til potte om den ligger før betongen. 

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har byttet et par slike opp i gjennom og de kan være ganske dårlige nærmest eksosbendet. En overoppheting eller to svekker dem og i tillegg får de ofte tøff behandling når de skal løsnes fra stusse. Er det som hos Lars så kan man jo alltids  bytte ut den første halvmeteren, evt. biten fra motor til potte om den ligger før betongen. 

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har byttet et par slike opp i gjennom og de kan være ganske dårlige nærmest eksosbendet. En overoppheting eller ro svekker dem og i tillegg får de ofte tøff behandling når de skal løsnes fra stusse. Er det som hos Lars så kan man jo alltids  bytte ut den første halvmeteren, evt. biten fra motor til potte om den ligger før betongen. 

• Create New...