Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

En gammeldags blyant er  ca. 7mm .

Jeg hadde  brukt godt med  varme på de tre  og  tatt kvelden  og skrudd de ut i morgen.

Den Chock sprayen fra Biltema er ok. 

Eller jeg hadde brukt  vinkelkutteren på de tre laget hode til firkant så en fikk av flensen og varmet boltene veldig godt, synes den ene er knekt innenfor flensen og da er det lite å ta tak i .

Bedre med 3 lange og en kort eller 4 korte som da en kanskje må bores ut. 

Roger jo

Roger jo

Jeg hadde  brukt godt med  varme på de tre  og  tatt kvelden  og skrudd de ut i morgen.

Eller jeg hadde brukt  vinkenkutteren på de tre laget hode til firkant så en fikk av flensen og varmet boltene veldig godt, synes den ene er knekt innen for flensen og da er det lite å ta tak i .

Bedrw med 3 lange og en kort eller 4 korte som da en kanskje må borers ut. 

Roger jo

Roger jo

Eller jeg hadde brukt  vinkenkutteren på de tre laget hode til firkant så en fikk av flensen og varmet boltene veldig godt, synes den ene er knekt innen for flensen og da er det lite å ta tak i .

Roger jo

Roger jo

Roger jo

Roger jo

• Create New...