Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Den oppskriften på å lage et sentermerke i en brukket bolt var genial. Da blir det å ta med drill og et utvalg bor i størrelsen du nevner. Det som er mest spennende er om den bolten som fremdeles sitter også knekker. Men nå har jeg i hvert fall fått mange oppskrifter på hvordan jeg kanskje kan få den ut hel. Noen spesiell type bolt/skrue jeg må kjøpe inn når det nye bendet skal på plass? Bendet skal være i "rustfritt" og eksosmaifoilen er vel "jern".

Dette er blitt en lang tråd nå, og idag tygget jeg i meg en halv pose peanøtter i stedet for popcorn, :easter: men forhåpentligvis kan andre også lære noe slik jeg har gjort.

Lars H.

Lars H.

Den oppskriften på å lage et sentermerke i en brukket bolt var genial. Da blir det å ta med drill og et utvalg bor i størrelsen du nevner. Det som er mest spennende er om den bolten som fremdeles sitter også knekker. Men nå har jeg i hvert fall fått mange oppskrifter på hvordan jeg kanskje kan få den ut hel.

Dette er blitt en lang tråd nå, og idag tygget jeg i meg en halv pose peanøtter i stedet for popcorn, :easter: men forhåpentligvis kan andre også lære noe slik jeg har gjort.

• Create New...