THRUSTandTRUST Startet 27.September.2019 Link til dette innlegget Startet 27.September.2019 Har to Volvo KAD 32 fra 1998 hvor den ene motoren ikke teller timer. Displayet viser 475,5 timer og har vært slik siden jeg kjøpte båten. Feilen ligger ikke i displayet, men i giver/sender på motorsiden. (Displayet er «dumt» og kryssbytte virker ikke). Jeg tenker å gjøre noe med det i vinter, noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.September.2019 Link til dette innlegget Svart 28.September.2019 KAD32 henter timetellerpulsene fra dynamoen :-) W hvis jeg husker rekti. Sjekk med et multimeter og lange kabler at det kobling imellom instrument og W. Hvis der er kontakt= dynamo gåen (skjedd meg engang på en KAD32 2004 modell) mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
THRUSTandTRUST Svart 29.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2019 Det skal jeg gjøre. Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 29.September.2019 Link til dette innlegget Svart 29.September.2019 THRUSTandTRUST skrev On 27.9.2019 at 11.18: (Displayet er «dumt» og kryssbytte virker ikke). Så når du kryssbytter, så er det fortsatt styrbord turteller som ikke teller timer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.