Jump to content

Noen som har erfaring med Maritims flytedresser til 999.-?

Danemann

Recommended Posts

Hei!

Har vært så heldig å få tak i en Maxim 77 som jeg og min sønn har tenkt å bli kjent med i vinter. I den anledning vurderer jeg å kjøpe et par Maritim flytedresser som nå er på tilbud til 999.-

Noen her inne som har erfaringer med disse? Brukerne er 185 cm og veier 120 kg.

Mvh Dan.

Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =)

Litt info om flytedressen du henviser til.

(Sakset fra Maritim sin side)

Funksjonell og komfortabel flytedress.

Fluoriserende gult yttermateriale på skuldre, hette og ermer for optimal synlighet. Vindtett og vannavvisende ytterstoff. Gummierte mansjetter med borrelåsstramming på håndledd, strikk i livet, justerbart magebelte med hurtigspenne, glidelås og borrelåsstramming ved ankler, glidelås og stormklaff med borrelås i front. Hette med brem er utstyrt med stormklaffer med borrelåslukking, samt strammesnor og kan skjules i kragen. Høy, fleeceforet krage. Løftestropp på hver skulder. Reflekser på hette, skuldre, bryst og ben. To brystlommer med glidelås og drenering, en liten brystlomme med nødfløyte, en stor lomme med borrelåsklaff og drenering på hvert lår, en innerlomme.

Praktisk oppbevaringsbag følger med.

Godkjenning: ISO 12402-6:200
Farge: grå/gul

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...