Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Chiefengineer skrev for 2 timer siden:

Du kan rapportere dette inn til VP sentralt, det er en mulig vei å gå.

 

Antakelig legger de seg helt flate, hevder det har vært en "misforståelse" og beklager på det aller sterkeste.

 

Et profesjonellt verksted kan ikke tørre å operere på den måten med overlegg, det er mange meget oppegående kunder som har svært god kontroll på eget utstyr. Er jo bare å dra peilepinnen opp så ser man jo om olja har vært byttet samt at man kontrollerer om mekaniker har fylt til korrekt nivå.

 

Ja det lar seg jo gjøre men jeg føler at alle kan gjøre en feil/et mistak men så har vi det faktumet at han ringte sin kollega som utførte servicen og han løy/sa at servicen var tatt. Noe som jeg føler er graverende. Med mindre personen i kassa visste om det så syns jeg synd på personen som sitter der og prøver å gjøre sitt beste på en lørdag...

 

Midtpinne skrev 42 minutter siden:

Du har dokumentert svindel.

 

Ja jeg har i utgangspunkt det, jeg har en betalt faktura som spesifiserer en jobb som ikke er utført og de har prøvd å sende meg avgårde som det var, men som sagt ovenfor alle kan gjøre en feil. De er det som gjør det så vanskelig å behandle. Om jeg visse at de har prøvd å lure meg så hadde jeg ringt politiet og VP sitt HK, men jeg vet jo ikke det til 100% og nå ser det jo ut til at verkstedssjefen prøver å rydde opp.

 

Ventus skrev 23 minutter siden:

Hvis det er en kjede tar man det med kundebehandling sentralt.

 

Det at det ble ringt for å sjekke kan tyde på noe - og det burde du nesten få vite om årsaken til (hadde de mistanke, og hvis det - hvordan gjør de egentlig sjekker internt generelt).

 

Grunnen til å ta det med kjede sentralt er at kan hende du ikke er den eneste, men du var den som fant det ut og dokumenterte det.

 

Det er ikke en kjede men en stor bedrift med masse forskjellige tjenester. Om jeg hadde presentert navnet på bedriften (noe jeg ikke gjør) så ville veldig mange med båt i Oslofjorden visst hvem jeg snakket om. Ja veldig rart at han måtte ringe og at de ringte meg i uken også.

 

hanto1 skrev 13 minutter siden:

Mange leverer båten/ motoren på service uten å vite hva som blir gjort, eller skulle ha vært gjort.

Mye « fagarbeidere» fra øst som « fikser» alt fra maling til romferger..

Vær nøye med valg av verksted og få med detaljert faktura!

 

Enig med deg, jeg kommer til å være enda mer nøye nå i fremtiden og som jeg skal hente båten på nytt på mandag - men detaljert faktura hjelper lite når jeg sen ser at det som står på faktura ikke er skiftet.

 

 

 

Jeg vurderer faktisk å sende daglig leder i bedriften det er snakk om en link til denne tråden sånn at han får se hva vi "ikke faglærte" tenker om saker som dette.

ne.andersson

ne.andersson

Chiefengineer skrev for 2 timer siden:

Du kan rapportere dette inn til VP sentralt, det er en mulig vei å gå.

 

Antakelig legger de seg helt flate, hevder det har vært en "misforståelse" og beklager på det aller sterkeste.

 

Et profesjonellt verksted kan ikke tørre å operere på den måten med overlegg, det er mange meget oppegående kunder som har svært god kontroll på eget utstyr. Er jo bare å dra peilepinnen opp så ser man jo om olja har vært byttet samt at man kontrollerer om mekaniker har fylt til korrekt nivå.

 

Ja det lar seg jo gjøre men jeg føler at alle kan gjøre en feil/et mistak men så har vi det faktumet at han ringte sin kollega som utførte servicen og han løy/sa at servicen var tatt. Noe som jeg føler er graverende. Med mindre personen i kassa visste om det så syns jeg synd på personen som sitter der og prøver å gjøre sitt beste på en lørdag...

 

Midtpinne skrev 29 minutter siden:

Du har dokumentert svindel.

 

Ja jeg har i utgangspunkt det, jeg har en betalt faktura som spesifiserer en jobb som ikke er utført og de har prøvd å sende meg avgårde som det var, men som sagt ovenfor alle kan gjøre en feil. De er det som gjør det så vanskelig å behandle. Om jeg visse at de har prøvd å lure meg så hadde jeg ringt politiet og VP sitt HK, men jeg vet jo ikke det til 100% og nå ser det jo ut til at verkstedssjefen prøver å rydde opp.

 

Ventus skrev 10 minutter siden:

Hvis det er en kjede tar man det med kundebehandling sentralt.

 

Det at det ble ringt for å sjekke kan tyde på noe - og det burde du nesten få vite om årsaken til (hadde de mistanke, og hvis det - hvordan gjør de egentlig sjekker internt generelt).

 

Grunnen til å ta det med kjede sentralt er at kan hende du ikke er den eneste, men du var den som fant det ut og dokumenterte det.

 

Det er ikke en kjede men en stor bedrift med masse forskjellige tjenester. Om jeg hadde presentert navnet på bedriften (noe jeg ikke gjør) så ville veldig mange med båt i Oslofjorden visst hvem jeg snakket om. Ja veldig rart at han måtte ringe og at de ringte meg i uken også.

 

hanto1 skrev 5 minutter siden:

Mange leverer båten/ motoren på service uten å vite hva som blir gjort, eller skulle ha vært gjort.

Mye « fagarbeidere» fra øst som « fikser» alt fra maling til romferger..

Vær nøye med valg av verksted og få med detaljert faktura!

 

Enig med deg, jeg kommer til å være enda mer nøye nå i fremtiden og som jeg skal hente båten på nytt på mandag - men detaljert faktura hjelper lite når jeg sen ser at det som står på faktura ikke er skiftet.

 

 

 

Jeg vurderer faktisk å sende daglig leder i bedriften det er snakk om en link til denne tråden sånn at han får se hva vi "ikke faglærte" mener om saker som dette.



×
×
  • Create New...