Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Vita Mare skrev 55 minutter siden:

Jeg har fulgt tråden her med interesse.

Godt det ordnet seg for deg, men jeg syns noe «skurrer» i denne forklaringen, eller bortforklaringen.

Skulle mekanikeren skifte oljefilter etter at han har skiftet olje?

Eller har han glemt å ta med olje også, eller står det x antall fulle oljekanner igjen på kaja etter at han liksom har gjennomført service?

Går det virkelig ann for en mekaniker å glemme å skifte olje på en service? Da burde han iallfall ikke vært på jobb denne dagen.

Bruker du dette firmaet igjen, bør du gjøre som @dieselfan foreslår over her. Forlange å få med spillolje, kjølevæske og alle brukte deler.

Ser jo at det er mange som følger med på tråden her og det var veldig hyggelig at den hadde et lykkelig slutt for meg personlig men det er som du sier, noe skurrer i forklaringen og det kan se ut til at personen jeg snakket med siden lørdagen prøver virkelig å løse dette fra verkstedet sin side men delvis dekker over noe for sin medarbeider.

Men sånn er det jo, man kan jo ikke kaste ansatte under bussen for at de har gjort en feil som dette. Man håndterer slikt internt.

Forstår godt hvordan han behandlet saken siden lørdagen og må si jeg setter pris på hvordan han har løst utfordringen siden da.

Jeg var å hentet båten nå i ettermiddag, kontrollerte alt. Jeg kommer til å bruke samme firma neste gang også men være veldig oppmerksom før ved å ta bilder og be om olje tilbake i spilldunker som anbefalt over, noe sier meg at neste gang jeg kommer vil de huske denne saken og gjennomføre etter punkt og prikke. :thumbsup:

ne.andersson

ne.andersson

Vita Mare skrev 33 minutter siden:

Jeg har fulgt tråden her med interesse.

Godt det ordnet seg for deg, men jeg syns noe «skurrer» i denne forklaringen, eller bortforklaringen.

Skulle mekanikeren skifte oljefilter etter at han har skiftet olje?

Eller har han glemt å ta med olje også, eller står det x antall fulle oljekanner igjen på kaja etter at han liksom har gjennomført service?

Går det virkelig ann for en mekaniker å glemme å skifte olje på en service? Da burde han iallfall ikke vært på jobb denne dagen.

Bruker du dette firmaet igjen, bør du gjøre som @dieselfan foreslår over her. Forlange å få med spillolje, kjølevæske og alle brukte deler.

Ser jo at det er mange som følger med på tråden her og det var veldig hyggelig at den hadde et lykkelig slutt for meg personlig men det er som du sier, noe skurrer i forklaringen og det kan se ut til at personen jeg snakket med siden lørdagen prøver virkelig prøver å løse dette fra verkstedet sin side men delvis dekker over noe for sin medarbeider.

Men sånn er det jo, man kan jo ikke kaste ansatte under bussen for at de har gjort en feil som dette. Man håndterer slikt internt.

Forstår godt hvordan han behandlet saken siden lørdagen og må si jeg setter pris på hvordan han har løst utfordringen siden da.

Jeg var å hentet båten nå i ettermiddag, kontrollerte alt. Jeg kommer til å bruke samme firma neste gang også men være veldig oppmerksom før ved å ta bilder og be om olje tilbake i spilldunker som anbefalt over, noe sier meg at neste gang jeg kommer vil de huske denne saken og gjennomføre etter punkt og prikke. :thumbsup:

• Create New...