Steinarkalas Startet 29.September.2019 Link til dette innlegget Startet 29.September.2019 (redigert) Hei Har sett på en ryds 550 gts 1998 mod og lurer på hvordan de er? Hvordan de er i hard sjø, om de egner seg til vann aktiviteter og om det er båter man kan leke seg med. På båten står det en 115hk Honda er det nokk motorkraft? Og kommer den seg lett opp iplan med evt full last? Redigert 29.September.2019 av Steinarkalas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 29.September.2019 Link til dette innlegget Svart 29.September.2019 Jeg har hatt modellen som er ett hakk større. Tror de er ganske lik i oppførsel siden båtene er relativt likt bygget. Den jeg hadde hadde også 115 hk som opplevdes fint både med meg alene og når jeg hadde andre ombord. Den er flatbunnet så den slår noe i hard motsjø, samtidig er den veldig stabil. Den krenget lite når svingte pga bunnen. Høyt fribord. Brukte ikke til vannskisport, men dro fint og lett opp i plan selv når jeg hadde litt folk ombord. Hadde maksfart på litt over 30 knop såvidt jeg husker. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Skrotnisse Svart 2.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2019 Vi har hatt mange båter, men savner Ryds 550 mest. Kjempebåt. Vi hadde 115 Etec, som var kraft i massevis. Mulig firetakter er litt daffere ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.